3 juli 2012

even voorstellen



Hee allemaal en welkom op mijn blog! Vanaf vandaag (3-7-2012) is mijn blog officieel geopend. Ik heb eerst de tijd genomen om blogger.com onder de knie te krijgen en me te oriënteren over wat voor onderwerpen ik jullie wat wil gaan vertellen maar vanaf vandaag gaat er dus elke dag minimaal 1 blogpost online komen.


Ik ga jullie nu eerst wat over mezelf vertellen en over mijn blog.
Mijn naam is Anouk, ik ben 17 jaar en ik woon in een dorpje vlakbij Rotterdam. Vorig jaar heb ik mijn vmbo-t diploma gehaald en nu ben ik bezig met de havo, wat me erg goed afgaat. Sinds jongs af aan ben ik al bezig met make-up, toen ik een jaar of 10/11 was mocht ik de oude make-up van mijn moeder hebben en kreeg of kocht ik zelf weleens een budget product. Toen ik naar de middelbare school ging werd ik me er steeds meer bewust van en experimenteerde ik met make-up. Twee jaar geleden kwam ik na wat zoeken op google op het woord ''beauty'' terecht op een aantal beautyblogs, die ben ik toen regelmatig gaan bezoeken en daar leerde ik een hoop nieuwe dingen van. Ik liep al een lange tijd rond met het idee om mijn eigen beautyblog te starten maar ik had nog zo mijn twijfels: heb ik hier wel genoeg tijd voor? wat voeg ik toe nu er al zoveel beautyblogs zijn? wil ik dit wel echt?, heel veel van dat soort vragen hielden me tegen tot een bepaald moment dat ik zeker wist dat ik dit wilde.

Oké, genoeg over waarom ik mijn beautyblog ben gestart, nu over mijn blog zelf: Wat kunnen jullie verwachten?
Het ''hoofdonderwerp'' van mijn blog is dus beauty maar dit betekent niet dat ik alleen maar daarover ga schrijven, er zal zeker ook wat lifestyle/fashion voorbij komen maar over het algemeen is het meeste toch wel beauty. Je kunt reviews, looks, how-to's, filmpjes en nog veel meer verwachten. Alles wat ik met jullie deel is gebaseerd op mijn eigen mening en ervaring, ik kan een product bagger vinden maar ik houd er dan wel rekening mee dat er een heel grote groep kan zijn die het juist wel fijn vind.

Zo, ik heb jullie nu een beetje geïnformeerd over mij en over mijn blog. Jullie leren mij vanzelf beter kennen wanneer je mijn blog regelmatig bezoekt. Mocht je nog vragen hebben dan kan je die altijd stellen bij de comments of via de mail.
Veel plezier op mijn blog!
xox Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten