6 juli 2012

Persoonlijk: Almost going to Salou!!

Salou

Voor de meeste van jullie is het nu inmiddels wel zomervakantie. Lekker een paar weken vrij van school of werk, heerlijk! Het weer in Nederland is nou nog niet echt om vrolijk van te worden en of het veel beter gaat worden weet ik ook niet. Ik ben zo lucky dat ik lekker 2 weken naar Salou ga! Volgende week zondag (15 juli) vertrekken mijn vriend en ik en gaan wij lekker genieten van de zon.


Barcelona

Salou staat bekend om het uitgaansleven en de vele jongeren die erheen gaan. Ik ben zelf nog nooit in Salou geweest dus ik ben benieuwd hoe het daar is! Een ding weten we zeker, het is er lekker weer.
Ik heb er super veel zin in, lekker op het strand bakken. En het wordt nog beter, wij gaan ook 2 dagen naar Barcelona! Ook daar ben ik nog nooit geweest maar ik heb gehoord dat het shoppen daar super leuk is en ben dan ook van plan diehard te gaan winkelen!

Wat betekend dit voor mijn blog? Omdat ik nog maar net ben begonnen krijg ik het denk ik niet voor elkaar om elke dag een blogpost online te krijgen en ook denk ik dat het niet erg veel zin heeft. Wat ik zeker wel ga doen is een dagje in Salou en Barcelona vloggen, als ik de mogelijkheid heb om het dan meteen online te zetten (ik weet niet of er in mijn appartement Wifi zit) dan doe ik dat. Ook komt er natuurlijk een shoplog als ik terug ben online!

Als iemand van jullie weleens in Salou of Barcelona is geweest en leuke tips heeft voor bijvoorbeeld stappen, shoppen, eten laat het dan zeker weten bij de comments!
Gaan jullie nog op vakantie of blijven jullie lekker thuis? Laat het achter bij de comments, vind ik leuk om te lezen!


bron foto's:
boosten
dejongintra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten