5 juli 2012

Action: Neusstrips en Pincet


Van de week liep ik de Action in, ik kom daar eigenlijk nooit maar wilde kijken naar hun make-up assortiment. Uiteindelijk liep ik de deur uit met een pakje neusstrips en een super cool pincet.
De neusstrips heb ik voor jullie geprobeerd en het pincet heb ik ook een aantal keer gebruikt en vandaag dan mijn mening erover voor jullie!



De neusstrips, ze zijn per 6 verpakt en kosten €---, wat super goedkoop is natuurlijk.
Je maakt je neus vochtig en de neusstrip nat en dan doe je hem op je neus, je laat hem zo'n 15 minuten zitten en dan haal je hem er af. Bij mij ging dit niet al te gemakkelijk dus maakte ik de neusstrip met een washandje weer nat en zo ging hij er wat beter af. Het zorgt er echt voor dat de viezigheid uit mijn poriën verdwijnen.

Ik gebruik 1 keer per week een neusstrip, soms 1 keer in de 2 weken, als ik het druk heb vergeet ik het gewoon. Ik heb ook andere soorten neusstrips uit drogisterijen thuis maar die zijn allemaal net iets duurder dan die van de Action en zeker niet beter. Ik blijf voortaan deze kopen, ze werken prima en zijn lekker budgetproof!


Dan dit geweldig leuke tijgerprint pincet. Deze lag vlakbij de neusstrips in het schap, ik zag hem liggen en ik vond het zóóó leuk dat ik hem wel mee moest nemen. Ik had geen pincet nodig maar deze moest ik gewoon hebben.
Ik had verwacht dat ie heel bot zou zijn en dat ik eer dat er een haartje weg was allemaal wondjes zou hebben maar dat is zeker niet het geval. Hij werkt wonder boven wonder goed, je pakt de haartjes makkelijk en je trekt ze er goed uit. Ik ben wel bang dat hij snel bot gaat worden maar voor zo'n prijs is het een prima pincet! Ik wil zelf wel ooit een keer een Tweezerman kopen, die zijn rond de €20,00 wat wel duur is voor een pincet maar daar doe je ook echt jaren mee.

Ik ging dus eigenlijk naar de Action voor hun make-up maar er lag heel weinig en het was aardig druk voor dat schap dus daar ga ik binnenkort nog naar kijken voor jullie! De Action is super budget en ze hebben er echt leuke en goede producten, ik ben zeker van plan meerdere producten van de Action te gaan proberen! Als je een goede Action-tip hebt, laat die dan achter bij de comments!

1 opmerking:

  1. Ik heb die pincetten ook zien liggen, maar had ze niet meegenomen omdat ik bang was dat hij niet zou werken. Maar nu ik dit zo lees ga ik er toch nog maar een halen!

    BeantwoordenVerwijderen