4 juli 2012

Too Faced Natural Eye Palette


YESSSSSS ein-de-lijk heb ik het Too Faced Natural Eye Palette, elke keer als ik de Sephora in liep stond ik dit palette te bewonderen en meerdere keren wilde ik hem kopen alleen de prijs hielt me tegen. Toch wist ik diep van binnen dat dit palette ooit een keer van mij zou worden en nu heb ik hem eindelijk!! Mijn moeder was zo lief om deze aan mij te geven omdat ik dit jaar over ben naar havo 5. Ik denk niet dat het nodig is om een uitgebreid review over dit palette te geven maar omdat ik er zo blij mee ben en omdat het zóóóó'n mooi palette is wijd ik er toch een blogpost aan!




De verpakking is super cute en wat ik vooral ook handig vind is dat ie niet al te groot is, daardoor kan je hem makkelijk meenemen op vakantie bijvoorbeeld. Er zitten 9 oogschaduw kleuren in en het palette is onderverdeeld in 3 soorten looks: Day, Classic en Fashion. Je kunt met dit palette een rustige look voor overdag maken maar ook een wat heftigere look voor een feestje.

Ik kreeg er ook een proefje van de Too Faced Shadow Insurance bij, dat vind ik ook erg leuk want ook die staat al tijden op mijn wishlist en nu kan ik hem een keer proberen. Ik heb al veel over deze oogschaduw basis gelezen en op veel beautyblogs wordt die benoemd als de beste oogschaduw basis, dus de fullsize gaat er zeker ook nog komen!


achterkant van het palette

Er zitten ook nog 3 kaartjes in het palette waarop looks staan die je kunt maken, leuk en handig! Maar ik ga natuurlijk lekker zelf aan de slag met dit palette en uitvogelen wat voor geweldige looks ik hiermee kan maken!


kleuren van links naar rechts: heaven - silk teddy - nude beach - velvet revolver - sexspresso - push up - erotica -
honey pot - cocoa puff

Zoals je kunt zien zijn de kleuren erg gepigmenteerd, ik heb de kleuren maar met 1 veegje op mijn arm aan gebracht.




Ik ben super blij met dit palette en jullie krijgen nog een look te zien bij een Look Of The Day. Ik kan niet wachten om te experimenteren met dit palette en prachtige looks te maken.
Het is een duur palette maar als je echt een keer een goed palette wilt hebben waarmee je verschillende kanten op kan dan is deze wel echt aan te raden!

Het Too Faced Natural Eye Palette is te koop bij de Sephora en kost €40,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten